ALTERNA- луксозна грижа за косата


Здравейте, момичета,

Всяка от нас иска да има здрава, лъскава и дълга коса, и едва ли има жена, която да не иска косата и прическата ѝ винаги да са изрядни.
Косата е най-хубавото украшение на една жена, независимо дали е тънка или гъста, къса или дълга, права или къдрава, важното е да е здрава!




Лично аз обичам да експериментирам с косата си- с различни прически и цветове,но съм и много суетна по отношение на нея, заради това ми се налага да полагам повече грижи, за да бъде тя в добро състояние.
В последно време насочих вниманието си и се старая (доколкото мога да си го позволя финансово) да използвам само професионална козметика. Защото открих, че масовата такава е недостатъчна и няма нужния ефект в/у моята доста третирана по всякакъв начин коса- като се започне от изрусяване и се стигне до преси и маши...Предполагам знаете за какво говоря. :)
Е,това не значи, че нямам добри попадения и от евтините продукти.

НО...в тази публикация ще пиша за ЛУКСОЗНАТА грижа за коса, защото марката, която ще ви представя е Лидер в луксозната козметика за коса. Става въпрос за ALTERNA.

Не знам до колко ви е позната като име, това, което знаех аз в началото за нея е, че е козметика за коса от най-висок клас, известна в цялия свят и много често използвана от звезди като Дженифър Анистън, Сандра Бълок, Джулия Робъртс и т.н.
Реших да се запозная по- подробно с марката и се "разрових" в интернет. Ето и информацията, която открих и лично мен ме впечатли:

Компанията е създадена през 1997г. в Бевърли Хилс, Калифорния, за да запълни пазарната ниша за луксозни високоефективни продукти за коса и да посрещне нуждите на заможните и разполагащи с малко свободно време бизнес дами, които търсят най-доброто качество и са готови да инвестират в бутикова професионална грижа за своята коса.
Аlterna е първата компания, прозряла, че грижата за косата е неразделна част от грижата за скалпа. Във всичките си продукти Аlterna Professional Haircare прилага патентованата си технология „Ензимотерапия®” - наука за кожата, приложена в грижа за косата, използвайки ензими, за да гарантира най-доброто проникване в кожата и пълноценното усвояване висококачествените съставки - витамини, минерали и протеини. Това е една от гаранциите, че екстравагантните и скъпи съставки, каквито са екстрактът от хайвер, маслото от белия италиански трюфел, африканското какао, хиалуроновата киселина, маслото от френско грозде за шампанско или арабския тамян ще останат задълго в косъма, осигурявайки му продължителен блясък и здравина.
Разбира се, както подхожда на марка от най-висшия клас, Alterna продуктите не съдържат: парабени, глутен, фалати, минерално масло, парафин, ДЕА, ТЕА, вазелин и паба.


Попаднах и на фейсбук страницата на марката. Откъдето всъщност можете да получите най- подробна информация за продуктите- като цени и къде да ги откриете, а най- хубавото е, че можете и да си поръчате. Освен всичко друго ще ви препоръчат и най- точните продукти за вашата коса, ако дадете нужната информация за нея.



Исках първо да тествам продуктите и от ALTERNA Bulgaria бяха така любезни да ми изпратят подходящите за моята коса мостри на шампоани и балсами съвсем безплатно. Освен това получих и съвети в какъв ред да ги използвам.
Държа да отбележа, че имат изключително мило и професионално отношение към клиентите си!

А сега по същество и конкретно за това, което получих аз- мостри на шампоани и балсами от сериите- Caviar Repair Rx и Caviar Anti-Aging Volume

Малко информация за Caviar линията:
- създадена да възстановяви жизнеността, блясъка и отминалото великолепие на увредената и застаряваща коса.
Alterna е първата компания, която създава комплект от продукти за борба против стареенето на косата. Боядисването, изправянето и сешоарът също увреждат и състаряват. Продуктите в серията Caviar са с екстракт от хайвер, който е богат на протеини, витамини и минерали и е най-богатият източник на омега-3 мастни киселини – всичко, от което се нуждае косата, за да възстанови еластичността и лъчезарността си. Шампоаните, балсамите и маските за коса в серията съдържат още специален микс от морски водорасли и планктон, наречен Seasilk, който овлажнява и ударно подхранва косата. Шампоаните и балсамите от „хайверната серия” се предлагат в два варианта: хидратираща линия и линия за обем.
И за да бъде пълно удоволствието на най-взискателните, Caviar серията включва също така и продукти за стайлинг, финиш и цялостна грижа за тялото.



Моето мнение( след еднократно ползване на продуктите):

За Caviar Repair Rx -
Възхитена съм, че още след първата употреба на шампоана и балсама, косата ми е жизнена и блестяща, и се чувства точно както след дълбоко подхранваща терапия за коса във фризьорския салон. И това е само с шампоан и балсам?!

За Caviar Anti-Aging Volume -

По принцип винаги съм имала проблем с обема на косата си, особено в корените.Моята коса е с бързоомазняващи се корени и сухи краища, което си е голям проблем при избора ми за козметика.
Тази серия обаче наистина "сработи" при мен, просто съм изумена...дори без допълнителни стилизиращи продукти. Косата ми изглежда доста по-обемна и плътна, след като я изсуша, освен това я чувствам по-здрава и жизнена.
Обикновено други продукти, които съм ползвала за обем, са изсушавали краищата, а подхранващите, които ползвам отнемат обема й.
Alterna обаче ми даде точно това, от което имам нужда, обем и подхранване- 2 в 1.

Искам също да допълня, че продуктите имат много приятен лек и свеж аромат, който се задържа достатъчно дълго в/у косата.
А шампоаните правят достатъчно пяна, за разлика от други безсулфатни шампоани, които съм ползвала.



Единственият минус на продуктите би бил високата цена, ако може изобщо това да се нарече минус, защото смятам, че качеството на продуктите напълно отговаря на цената си.

Изключително съм доволна, че открих и се реших да пробвам продукти на тази марка! Със сигурност ще си закупя и големи опаковки, и ще пробвам и други продукти на Алтерна.

Очаквайте още публикации за Alterna, а и като цяло за грижа за косата и други марки. ;)
Надявам се публикацията ми да ви е била поне малко интересна и полезна.
Ще се радвам да прочета коментарите ви!


* Държа да се знае, че това е лично мое мнение за продуктите и не е повлияно по никакъв начин от марката, и не ми е платено за тази публикация! Продуктите съм си ги поръчала от фейсбук страницата на Алтерна, за да ги тествам! В последствие реших да споделя впечатленията си тук, в блога! *



Поздрави,Настя

Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

9 comments:

Classy~ said...

Много готина статия! Информацията е страшно полезна и при избора на продукт, винаги предпочитам да разбера мнението на някой друг потребител, който я е изпробвал, пред лъскавите описания дадени от марката. След ревюто ти, определено бих пробвала продуктите, ако ми се отдаде възможност :) Благодаряти за изчерпателният пост

xo
Ивс

Nastia said...

Благодаря ти, Ивс! Радвам се,че съм полезна. :)

Hanna & Christel said...

great post!

<3

myhappypond said...

Привет! От известно време се замислям за тази марка, благодаря за информацията. Звучи доста примамливо.:) Би ли споделила ценовия диапазон? Колко струва например един шампоан, една маска?

Nastia said...

Здравей! И благодаря първо! :) Цените конкретно на тези шампоани и балсами от хайверенета серия са 77лв за 250мл.
А иначе от бамбуковата линия са по 40лв- шампоаните и балсамите.

myhappypond said...

Благодаря, Настя :)

Anonymous said...

Привет!Аз работя с тази марка от близо три години в салона си.Когато ми представиха продуктите реших тотално да сменя козметиката в салона и да заложа вече на по-висок клас продукти.Първо изпробвах на собствената си коса и резултата съвсем затвърди правилният ми избор.Клиентите ме гледаха скиптично, че не си заслужават цената но....с времето всичко се подреди.Имаха подхранени коси в отлично състояние.На много от тях спряха да им цъфтят върховете,на др.ползването на преса вече не беше заплаха за косата им.Аз съм блондинка и не минава ден в който да не са ми направили комплеминт за косата-здрава,жива и безкраааайно лъскава.Цената изглежда висока,но са много икономични и ако си направиш проста сметка за това време даваш същите пари за продукти които сменяш ,а с Алтерна през периода на ползване само се наслаждаваш на прераждането на косата си.

Nastia said...

Много благодаря за споделеното мнение! Друго си е и професионалист да се изкаже. :)

Anonymous said...

Може ли да ми кажете мнение за бамбуковата серия???