MANHATTAN ♥ Couture Carnival ♥ крем сенки


"Couture Carnival" е най-новата лимитирана серия на MANHATTAN- толкова колоритна, с много красиви и наситени цветове. Колекцията се състои от: крем сенки за очи, лак за нокти, гланц за устни и глитър очна линия.

Благодарение на фирма ТАОТА (вносител на марките MANHATTAN Cosmetics, MANHATTAN CLEARFACE, Dr. Scheller, Lavera, Chen Yu и много др.) получих един брой от страхотните крем сенки от серията, за да ги пробвам и да изкажа своето мнение.




Цветът, който получих, както виждате и от снимката е прекрасно зелено със златисти отблясъци (златистия нюанс ще можете да видите на следващите снимки).

MANHATTAN казва:

- дълготрайни крем сенки за очи в блестящи цветове
- нанасят се с апликатора вътре, при желание нежно разнесете с пръсти. За ослепителни очи и индивидуален стил.
- предлагат се в четири прекрасни наситени нюанса - зелен, син, кафяв и малина

Съдържание на продукта: 5 мл. Препоръчителна цена: 8.40 лв.




Моето мнение:

Крем сенките се нанасят с гъба апликатор също като на глосовете за устни.



На мен лично ми е малко неудобен този метод и затова доразнасям с пръсти.

Цветът е много интензивен и трябва да се внимава. Достатъчно е малко потупване, за да се покрие напълно клепачът.



Зеленият цвят блещука много красиво със златисти проблясъци.


Трайността им също е много добра, като за такъв тип продукт. Нанесени сутринта изкарват без проблем до късните следобедни часове, без да се събират в гънката на клепача. За съжаление само интензивността на цвета се променя, като леко избледняват, но това не е чак такъв проблем,защото наистина е съвсем леко.
Друго,което много ми харесва е, че изсъхват след няколко минутки от нанасянето им и няма опасност да се размажат. Премахването също е безпроблемно със съответните продукти за целта. В случая аз използвам мицеларен разтвор.
Давам оценка 5/5

Харесва ми:
– прекрасният зелен цвят ♥
- наистина добрата трайност
- наситеният цвят

По принцип съм доста скептична към такъв тип сенки- течни, но тези определено ме спечелиха.



*Държа да отбележа, че не съм свързана по никакъв начин с марката и не ми е платено за тази оценка,мнението си е лично мое!Продуктите са ми предоставени от фирма Таота ЕООД за проба и ревю!*

Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

5 comments:

littlemisschinagirl said...

Great colour,I love manhattan! xx

womanberry.com said...

Уау! Страхотен цвят! <3 Тези и кафевите сенки, които видях в един друг блог страшно ми допадат. Не мога да си представя обаче червеното и синьото... :)

RosyChicc said...

Много интересен цвят! Не знам дали бих била достатъчно смела да го нося, но определено ми харесва! :))

Андреа
http://www.rosychicc.com

Nastia said...

И на мен точно тези цветове ми допадат. Другите определено не са мой тип. ;)

Nastia said...

И аз така си помислих 1-я път като ги видях, но по- леко нанесени изглеждат страхотно. :)
Благодаря ти за коментара!