Oriflame Giordani Gold Dreamy Moments Illuminating Pearls

Здравейте, момичета! :)

Дълго време се чудех, дали да си купя толкова популярните метеорити на Guerlain и все се разубеждавах, заради немалката им цена.Когато зърнах в един от каталозите на Орифлейм подобните на тях перли, нямаше как да не си поръчам. Е, естествено не очаквам да са на същото ниво,но аз и нямам идея какво е нивото на метеоритите...
Затова не мога и да направя сравнение. Ще пиша само за перлите на Орифлейм или по- точно Giordani Gold Dreamy Moments Illuminating Pearls.


Самите перли са в красива картонена розова кутийка.




Самата опаковка на перлите е с много шикозен дизайн- златиста на цвят с розов капак, с изрисувано, със златно, цвете върху капака.



Хубавото е,че има и огледало от вътрешната страна на капака, а освен това има и дунапренена гъба, която предпазва огледалото да не се зацапва от перлите.



В кутийката има пет цвята топченца- зелено, златно, бяло, розово и бледолилаво. Всяко има своя собствена функция: зеленото- неутрализира зачервяванията, бледолилавото неутрализира жълтавата кожа, розовото освежава тена на кожата, златистото придава по- топъл вид, а бялото озарявя и изсветлява кожата.



Златистите и бели топчета са бляскави/перлени,а останалите (розови, зелени и бледолилави) са по- матови.



Също така няма как да не спомена, че имат страхотен аромат, на сладки бонбонки, който се задържа достатъчно дълго и върху кожата на лицето. Обожавам го!!!

Можете да ги прилагате както в/у цялото лице, така и само на отделни части, върху скулите например.
Честно казано аз съм със смесена кожа и си мислех, че ако ги нанасям в/у цялото лице ще е проблем и ще блесна като коледна играчка, но не. Дори кожата ми изглежда леко матирана и само тук таме има малки блещулки.
Много хубаво освежават тена на лицето ми и го озаряват.
Определено не съжалявам, че взех тези перли пред тези на Герлен.
Мисля, че получих това, което искам за по-малко пари. :))


Поздрави,Настя

Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

5 comments:

pantera666 said...

Ей ще ме накараш да ги поръчам тези перли :) Много готино звучи това, което си написала.А до Герленските едва ли ще стигна :))

Nastia said...

Мисля, че няма да сбъркаш, ако ги вземеш. :))
Аз откакто си ги взех си избих от главата Герленските.

Ronrinesu said...

Всъщност тези перли стандартният хайлайтър ли са? Чудех им се и аз, но съм се набутала с хайлайтъри.

Boyana Petrushevska said...

Изглеждат супер, вече се замислям дали и аз да не се сдобия с едни такива. :)

Nastia said...

Ronrinesu, според мен не са стандартния хайлайтър. При мен не са толкова бляскави както хайлайтърите, а само приятно озаряват кожата на лицето и лееко матират същевременно.

Boyana Petrushevska, за мен лично са много сполучлива покупка. Препоръчвам ги с две ръце! :)