New in...

Здравейте, момичета!

Днес ще ви покажа новите си придобивки от последните 3-4 дни.



Лак за нокти и гривна в един от актуалните цветове за сезона- лайм неон. Толкова са свежии...
Не знам защо, но ми действат много ободряващо! :))  
Лакчето е Miss Sporty Clubbing nail polish 455
Гривничката е от магазин за аксесоари и бижута.


Напоследък имам ужасни тъмни кръгове около очите и реших да си купя коректор,за да ги прикрия поне малко. Отдавна се чудя на тази серия на Maybelline FIT me, прочетох някой и друг отзив в интернет и реших да заложа на техния коректор. Не съжалявам за избора си! 


А това са две страхотни попадения от моя любим магазин за дрехи втора употреба "Мания" 
Фен съм на този тип пазаруване, в такива магазини. Обожавам да се ровя в купищата дрехи, а и тръпката, когато открия някоя готина дрешка е жестока! Не може да се сравни с пазаруването в магазините за 1-ва употреба... :))



Е, това е засега от мен, мацки! ;) 
Успешна и слънчева седмица ви пожелавам! 

Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

9 comments:

littlemisschinagirl said...

Love the nailpolish!
xx

Lilli said...

Nice new ins! I like the denim! KisseS! xo

Psycho Cat said...

Love that nailpolish, great and crazy color :D

Karolina said...

Love the bracelet!
nice blog, what about following each other?


xx Karolina
CARAMODE

Karolina said...

Thank you so much for stopping by and following! Of course I follow you back!

compah-keyeke theresa said...

hello im terrie, i would really love us to follow each other, following you on gfc...

http://tcompah.blogspot.com//

womanberry.com said...

Суитчъра е страхотеееееен <3

Nastia said...

Благодаря! :)

doublemama said...

Ооо, и аз съм голям фен на second hand магазините. Почти целия ми гардероб е от Зиг Заг(те май бяха преди "Мания"). Жестоки неща си намирам! :)
Гривната е върха между другото :)