Review: Garnier Olia 8.13



В неделя боядисах косата си с най-новата боя на Garnier - Olia. И нямам търпение да споделя впечатленията си от нея с вас. Ще започна с това, което обещава Garnier за нея:

  • 1-та трайна боя за коса с концентрирани масла
  • Без амоняк
  • Изключителен цвят- богат,естествен,траен
  • Дълготраен ефект
  • Изсветляване до три тона
  • Кадифено гладка текстура, която не се разтича
  • Видимо подобрява състоянието на косата
  • 21 нюанса
Моето мнение за продукта:



Харесва ми изгледа на кутията,в която си има всичко необходимо за едно боядисване. Най-важното инструкцията, в която всичко е описано и показано много достъпно и точно. И освен двете тубички, с боята и крем-проявителя, има и страхотно балсамче за след боядисването, което ухае просто невероятно на цветя,а и удобни качествени,плътни найлонови ръкавици.

Боята изненадващо ухае много добре, бих казала прекрасно,на цветя (също както и балсамчето).Един голям плюс,защото може да се стои с мен в стаята,когато съм намазана с нея... :))
Консистенцията ѝ също е хубава,кремообразна,не се разтича,нанася се лесно и равномерно по косата.
Боята не дразни скалпа ми,не щипе и не се зачервява,както с някои други амонячни бои.
Цветът,който избрах за себе си е 8.13- пясъчно русо. Харесва ми как се получи в/у моята основа-бежово натурално русо. Харесва ми и,че има леко сив подтон,който предполагам обаче ще падне след 2-3 измивания. Справи се доста добре и с корените ми.
Състоянието на косата ми не се влоши,не е суха,напротив усещам я жива и бляскава.
Доволна съм от получения резултат! 
Като трайност все още не мога да кажа как е,защото съм прясно боядисана,но се надявам също да е добра.
Ето снимки на косата ми ПРЕДИ и СЛЕД боядисването:


Лично аз харесвам боите на Garnier и ги ползвам доста често. Ползвала съм всичките им бои- Color Naturals,Color Sensation и Garnier Nutrisse. Нямаше как да не пробвам и тази. :)
А и като прочетох,че е безамонячна и с масла, съвсем се убедих,че това ще е моята боя. 
Е,доволна съм и мисля да я ползвам отново!

Вие какво мислите за Garnier Olia? Пробвахте ли я вече? Хареса ли ви?


Поздрави,Настя

Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

7 comments:

littlemisschinagirl said...

Your hair looks so beautiful after,love it! xx

lepidopteria said...

Цветът е страхотен!
Аз също си купих тази боя в най-светлия цвят, но още не съм я изпробвала.

Nastia said...

Благодаря! :)
Ще чакам да споделиш впечатленията си от светлия номер. Дано останеш доволна! ;)

Nastia said...

Thanks! :)

Алек said...

Аз също я изпробвах, доволна съм, но скалпът ме щипеше първете 2 - 5 мин. , Но като цяло е страхотна. Използвах 7.0 , следващит път ще заложа на нещо по - светло :)

vesi said...

И аз се боядисвах няколко пъти с тази боя, има плюсове , но за мен голям минус се оказа факта, че беше много нетрайна. Сега съм с цвят 6.0, но не мисля, че е оптималното като цвят при мен/малко ми рижавее/. Накрая си взех Л'ореал Преферанс и чакам да мине поне месец, дано да е по-наситена и трайна като цвят.

Anonymous said...

Вчера се боядисах с 7.0, получи ми се хубав цвят.Надявам се да е траен.Ще споделя впечатления.Хубав ден!