Pinks Beauty Box July/August



Здравейте!

Ето я и моята Pinks Beauty Box, която получих още онзи ден, но все нямах време да я снимам и да напиша тази публикация.
За малко да остана без нея, заради огромната "борба" със сайта на Pinks (около 5 часа), заради срива му, но след дълго цъкане и презареждане, успях. Сигурно бях една от последните, но все пак успели да поръчат и получат своята бюти кутия. 
Много съм щастлива, защото кутията е супер! Този път е двойна, за два месеца- юли и август. Пълна е със страхотни продукти, съвсем подходящи за лятото.


И като заключение мога да кажа, че се радвам, че бях упорита и не се отказах при поръчването на кутията. Харесва ми много! Ще продължавам да си я поръчвам! :)

А вие успяхте ли да се сдобиете с нея? Какво мислите за нея? 



Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

6 comments:

Teodora Milanova said...

Аз също след дългата борба успях! Много съм доволна, даже започнах да използвам някои от продуктите вече :)

Nastia said...

И аз пробвах някои неща. :)) Жестоки са!

pretty little things said...

too pretty
xo sabbi

Polina Bilokonna said...

Не се доредих и направо полудяваааааааам! :D

Sianna Marinova said...

Ех, не е била за изпускане този път. За жалост не успях да се доредя, понеже бях извън България. Харесва ми, че са започнали да пускат освен мострите и травъл сайз продукти. Надявам се да задържат така и следващата кутия също да е на това ниво.

Nastia said...

Момичета, съжалявам, че не сте успели да се вредите за кутията...Наистина си заслужаваше!
Но да се надяваме, че и занапрад ще е толкова страхотна! :)