Bodyline Skin and Hair Care

Здравейте, красавици!

Днес ще си поговорим за една английска марка козметика, която освен всичко друго е натурална и ръчно правена. Името ѝ е Bodyline. Не знам дали ви е позната, но ако не е, ще се радвам именно аз да ви запозная с нея. 
И така, както казах, продуктите са ръчно изработени в малки и свежи партиди, като са използвани плодове, цветя, зеленчуци, билки, подправки и етерични масла. 
Повече информация за историята и самите продукти, можете да прочетете в сайта на марката- www.bodylinebg.com



Както съм ви споделяла и по-рано, много обичам хендмейд продуктите и естествено това не важи само за дрехи и аксесоари, а и за козметиката. 
И както всяка жена, и аз обичам да се глезя, и да се грижа за външния си вид с най-доброто, затова винаги съм в търсене на нови и интересни продукти.




От Bodyline Bulgaria бяха така любезни да ми изпратят няколко мостри на продукти, за да ги пробвам и да преценя, дали ми харесват, за да си купя големи разфасовки. Много мило, благодаря им, за което! 

Ще започна с продуктите за грижа за лицето. 



Първият е Lemon & Oatmeal Facial Lather- дълбоко почистващ скраб за отстраняване на черни точки и лющещата се кожа. 
Има много приятен аромат на лимон, който се усеща доста силно. На мен лично ми харесва! Почиства кожата идеално, без да я изсушава и не я чувствам опъната след употребата му. Напротив много мека и сатенено гладка е! 



Консистенцията му не е нито много течна, нито много гъста, има и малки парченца лимон, абе изглежда си като домашно забъркана маска... :))
Повече за съдържанието и цената на скраба можете да видите в сайта на Bodyline.



Следващият продукт е Watercress Treatment Mask- маска за третирана на проблемна кожа ,която съдържа коктейл от избрани пресни салатни зеленчуци.
Отново има силен аромат и въпреки съдържанието на чесън в състава си, не бих казала, че се усеща изобщо мирисът му. Бих определила аромата ѝ по-скоро като на сапун, сапун с билки... :)) Извинете ме, няма ме много много по определенято на аромати, но на мен ми мирише по този начин. Все пак искам да кажа, че за мен, мирисът ѝ не е лош!



Консистенцията ѝ е като на глинена маска, също и по този начин засъхва по кожата на лицето. 
След употребата ѝ кожата ми се чувства много свежа, чиста и мека. 
Единственият минус, който ще отбележа, за мен е, че усетих леко пощипване след нанасянето ѝ, но за мое щастие, след като я отмих кожата на лицето ми не беше зачервена, както очаквах. 
Повече за съдържанието и цената на маската можете да видите в сайта на Bodyline.



Ии последният продукт за лицето е Pulp Friction Exfoliating Mask- ексфолираща маска, която почиства порите и спомага за предотвратяване образуването на петна. 
Мирисът е много приятен, усеща се ароматът на портокал и отново има лека сапунена нотка. Харесвам го! :)



Консистенцията ѝ отново е глинена, с малки частици, които подпомагат ексфолирането. 
Кожата ми след нея се чувства прекрасно- мека, чиста, свежа и гладка. Приятно ароматизирана.
Повече за съдържанието и цената на маската можете да видите в сайта на Bodyline.

А последният продукт, който ще ви представя на марката Bodyline, е за грижа за косата. 



Това е Banana Hair Treatment- богата, подхранваща маска, която е подходяща най-вече за суха коса. 
Трябва да си призная, че това е продуктът, който на 100 % ще си купя в голяма разфасовка! Страхотна е!!! 
Още със самото отваряне на кутийката ме грабна божественият аромат на банан. Под душа с тази маска си е истинско удоволствие, ароматерапия!



Консистенцията ѝ е много лека, средна гъстота... Овлажнява и омекотява прекрасно сухата коса, като я оставя бляскава и жизнена!
Наистина много ми хареса и я препоръчвам с две ръце!
Повече за съдържанието и цената на маската можете да видите в сайта на Bodyline

Като заключение мога да кажа, че тези продукти определено ми харесаха много и при първа възможност ще си закупя и големи разфасовки от тях!  Ще започна от маската за коса... : )
Препоръчвам и вие да пробвате нещо на марката. Имат голямо разнообразие от продукти и всеки може да си намери нещичко за себе си. А ако имате възможност да посетите и магазините им, още по-добре! 



Те се намират в гр. София бул. "Патриарх Евтимий" 86 и бул. "Александър Малинов" 75 (Магазин HIT).


Е, това е от мен, момичета! Надявам се да съм ви била полезна. 
Ще се радвам да споделите, ако сте пробвали нещо на марката. 
Какво мислите, бихте ли опитали продуктите им?
Приятна и ползотворна нова седмица ви пожелавам! ;)



Поздрави,Настя

Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

5 comments:

Eli Doinoff said...

Хмм, не съм ги чувала, но звучат наистина любопитно :) Жалко, че тук нямат магазин да ги подуша :(

Краси said...

Отдавна ги заглеждам, толкова са шарени и готини продуктите им, напомнят ми на Lush. Обаче като не мога да ги пипна и подуша и все не се наканвам. Но след твоето ревю мисля да си взема поне 1 нещо за проба. Въпроса е да си избера кое :)

Nastia said...

Благодаря ви за коментарите, момичета! :)

Ели, ако ти се рискува, можеш да си поръчаш по интернет, много са мили и отзивчиви от сайта! :)

Краси, ако си от София можеш да отидеш до някой от магазините им.
Радвам се, че ревюто ми те е насърчило да пробваш. :)

WomanBerry Berry said...

Спечели ме! Искам тези неща, които имаш и ти! И цените им са поносими :)

Nastia said...

Хихи...мисля, че няма да сбъркаш с тези продукти. ;)

Аз съм си харесала и други неща. :)