Miss Sporty Lipstick- 051 BubbleGum







Това е любимото ми червило за лятото. Прекрасен неоново коралов цвят, който търсих доста дълго време, но все пак открих. Харесва ми консистенцията му, изглежда матово, но не е сухо. Бих казала, че дори овлажнява и омекотява устните. Има и приятен, почти недоловим аромат, като на дъвка.


Кое е вашето любимо червило за летния сезон? 
Ще се радвам да споделите! 




Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

4 comments:

Ronrinesu said...

Много харесвам това червило! На мен обаче ми стои неоново оранжево. :)

Teodora Milanova said...

И аз имам подобен цвят червило на GR и ми стана много любимо. Малко изсушава усните, ама го преживях :)) Уникален цвят!

pantera666 said...

Много често започнах да срещам положителни отзиви за това червило на Miss Sporty и явно трябва да се сдобия с такова :)) Мерси за препоръката

Ivana Alexandrova said...

Страхотен цвят! И аз не съм пробвала техните червила, но мисля да поправя тази грешка :)
Ивана
dreamofjoe.blogspot.com