Review: DR Renaud Apricot BB creme



Най-после го открих, наистина добрия ББ крем, който да отговаря на всичките ми нужди и изисквания. Да, пробвах доста такива, докато се случи това!
Тествала съм корейски ББ кремове (прекалено сивеещи и светли за моя тен), ББ крема на Гарние за мазна кожа (изсушаваше по-сухите участъци на кожата ми), ББ крема на Виши (нямаше достатъчно покритие и след няколко часа лицето ми лъщеше като тиган).
Тъкмо вече се бях отказала, че ще намеря "своя" ББ крем, когато попаднах на ББ крема на DR Renaud. 


Както повечето такива кремчета и той съчетава няколко действия в себе си:
  • на крем
  • коректор
  • фон дьо тен
  • слънцезащитен крем (SPF 6)
Освен това много добре се справя със смесената ми кожа, без да изсушава сухите участъци и леко матира мазните такива (Т-зоната). Фиксиран с прахообразната матираща пудра на Essence All about Matt издържа почти цял ден без да се налага да го коригирате. Предполагам това се дължи на съдържащата се в него матираща пудра, която абсорбира излишния себум.
Повече за състава на кремчето може да прочетете на страницата на vitalityclub.bg, откъдето може да бъде и закупен.

Моят ББ крем е с натурален цвят. Бих казала, че идеално пасна на тена ми. Веднага щом го нанеса, попива и се слива с него, без да оставя следи (няма разлика в цвета м/у лице и шия). Консистенцията му е лека и течна, не е лепкава или мазна. Дори бих казала, че е доста освежаваща и леко охлаждаща (така я усещам аз). Попива моментално след нанасянето, без да се натрупва в пори, гънки и чупки...и се разнася много лесно.
Ароматът му е много приятен и свеж, на кайсии, не е химичен или пластмасов. За мен това са си истински кайсии! Задържа се достатъчно дълго и върху кожата, усещам го часове наред...

Моята оценка за това кремче е 5/5
Заради:
  •  матира успешно Т-зоната ми
  •  хидратира сухите участъци (не ги изсушава допълнително)
  •  има идеалния за мен цвят
  •  ухае приятно - плодово и свежо
  •  нанася се много лесно
  •  лицето ми е освежено и озарено
  •  тенът ми е изравнен
  •  недостатъците (като пъпки, белези и тъмни кръгове) са позаличени
Естествено искам да уточня, че ако имате по-проблемна кожа, ще се наложи да ползвате и коректор, защото това ББ кремче има леко до средно покритие. Изравнява тена на лицето, но не прикрива чак идеално. Все пак е ББ крем, не е фон дьо тен!


DR Renaud Apricot BB creme се предлага в два нюанса- Natural (като моя) и Golden. В тубичка от 50 мл. ( не стандартните от по 30-40 мл.).
Цена: 49,70 лв. в сайта на vitalityclub.bg

А вие открихте ли своето ББ кремче? Кое е то?
Ще се радвам да споделите!





Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

4 comments:

Nina Vasiljevich said...

Звучи обещаващо!

Lena vgolove said...

Great review!

Would you like to follow each other with GFC and Bloglovin '? Let me know :)

Best wishes!
vgolove1.blogspot.ru

Lena vgolove said...

Followed back! Thank you!
-Elena

Bu Georgiewa said...

Оооо, аз също съм го използвала и съм очарованата точно колкото теб! Цветът е много приятен, ароматат - уникален!!!! Незаменим е!
http://thingamyjic.blogspot.com/