Yellow flats


Моите нови и много удобни жълти велурени балеринки. Внасят настроение и цвят в иначе семплите и леко скучни аутфити през деня. 


Поръчах ги онлайн от Shoe Aquarium. В момента има разпродажба на много модели и стига да има наличност от вашия размер може да се сдобиете с някой чифт на много изгодна и ниска цена. 
Обичам разпродажби! А вие? 

Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

10 comments:

LoveT. said...

Amazing ,love the Colour :)

kisses

Milena Vitanova said...

Честита покупка !Много ми харесват пантофките!Това са много мои стил.И аз си харесах жълти обувки и се надявам скоро да мога да ги покажа!
http://milenche22.blogspot.com/

Nadya Joy Soetanto said...

cute color :)

Monika Pirova said...

Много са хубавки!! Отговарят ли на номера си, защото ми се иска и аз да си поръчам :)

Nastia said...

Благодаря! :)
Не, не си отговарят на номерацията, защото по принцип нося 37 номер, а тези са 38.

AVY said...

Super cute, loving the color.

/Avy

http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

Fash Era said...

adorable shoes! Wld love it if u drop by my blog, we can follow
www.fashionistaera.blogspot.com

TWO FIRMOO GLASSES GIVEAWAY SOON in 2 DAYS :D

Karolina said...

Cute flats, love the color!

xx Karolina
CARAMODE

Теди К. said...

Много свежи :)

Pink Flower said...

Имам и аз едни велурено жълти пантофки от Дайхман и много си ги харесвам точно защото са супер свежи, а и цвета не е толкова претенциозен и се връзва с доста неща :)