TAG: VERSATILE BLOGGER AWARD

Здравейте, момичета!

В последно време бях доста заета и ми се случиха някои кофти неща, затова нямах много настроение за много публикации, но реших "да се взема в ръце". 
Искам да благодаря на трите много мили и прекрасни блогърки, които ме номинираха за този таг, а именно Веси от http://beautifullsin.blogspot.com , Мери от http://womanberry.com и Мани от http://mannierox.blogspot.com



Ето правилата:

1.Благодарете на човека, който ви е номинирал.
2.Включете линк към блога му.
3.След това изберете 15 блога/блогъра, които сте открили наскоро или следвате редовно.Номинирайте тези блогъри за Versatile Blogger Award.
4. Най-накрая споделете 7 неща за себе си с човека, който ви е номинирал.

7 факта за мен:

  1. Ужасно чувствителна съм!
  2. Обожавам шоколад!!!
  3. Обичам животните, особено котки и кучета.
  4. Ако имам много пари ще направя клиника/приют за животни.
  5. Казвам "НЕ" на лицемерието и фалша!
  6. Обичам 'handmade' проектите и с това се занимавам. 
  7. Не се чувствам самотна, когато съм сама. :))
Номинирам следните блогове:





Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

4 comments:

mannierox said...

Йе, мерси за номинацията! Тага е и в моя блог вече ;))

WomanBerry Berry said...

За пореден път се изумявам колко общи неща имаме! Това за приюта е една от мечтите ми! Без 2 и втората част на 6, всичко е така и при мен хихихи

Le Soleil said...

Мерси за номинацията :)

Teodora Milanova said...

И аз благодаря за номинацията. При първа възможност ще отговоря :)