Review: Garnier Olia 7.13


Здравейте!
Мина време откакто боядисах косата си и докато пусна тази публикация, но все пак вече е факт.
Исках промяна за есента и зимата, и естествено започвам от цвета на косата. Реших да я потъмня и отново избрах Garnier Olia за тази цел. Мисля да премина в отбора на брюнетките, но ще го правя постепенно. Избрах цвят 7.13 или тъмно бежово рус.
Защо се спрях отново на тази боя ли? Ами отговорът е много прост, защото харесвам аромата ѝ. В сравнение с други бои,  Olia мирише просто божествено, което се дължи на това, че не съдържа амоняк.


Може да прочетете повече за самата боя в тази ми публикация.
А сега ще ви споделя конкретно за този цвят.


Харесва ми как се получи. Много естествен, натурален нюанс, който е доста близък до моя си цвят на косата.
Не е прекалено сив или рижав, по-скоро наистина бежово рус.
В началото цветът стана доста по-тъмен от това, което е показано на кутията, но след 1-2 измивания придоби много по-естествен нюанс.
На следващите снимки ще можете да видите цвета ми преди и след боядисването.

преди
след

За съжаление вече мога да кажа, че цветът почти "падна", но няма как, русата коса изобщо не задържа боя. Съвсем скоро ще я боядисам пак, но ще взема по-тъмен нюанс.
Имам идея какво ще е и много скоро и вие ще разберете. ;)
Надявам се да съм била поне малко полезна с тази публикация!
Ще се радвам да споделите мнението си за боята, ако сте я ползвали.

Желая ви усмихнат и слънчев есенен ден!


Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

2 comments:

pantera666 said...

Моята Olia отлежава вече два месеца и не знам кога ще я ползвам.Голям мързел съм след като свикнах с мус-бои, но ми е много интересна, поради всички похвали и от теб :)))

Nastia said...

Кой цвят си взе?
Хайде, давай смело, после да чета ревюто ти за нея. ;)