Review: Rimmel Scandaleyes Retro Glam Mascara



Преди известно време си купих на промоция от DM спиралата на Rimmel- Scandaleyes Retro Glam и както обещах по-рано, пускам отделна публикация за нея.
В този пост ще ви споделя моите впечатления.


Спиралата Rimmel Scandaleyes Retro Glam е вдъхновена от блясъка на 60-те и има за цел да създаде ретро модерни извивки на вашите мигли, благодарение на четка с формата на пясъчен часовник.




Честно казано по принцип не харесвам спиралите на Rimmel, за разлика от останалите им продукти, но реших да им дам шанс. Привлече ме опаковката в черно и бяло, и цената. Точно в този момент не ми се даваха много пари за спирала, а се нуждаех от такава, защото всичките, които имах бяха изсъхнали вече. Цената, на която я взех беше 5,89 лв.
В момента е на промоция в Лили и струва 4,99 лв.
***
На пръв поглед не бих казала, че тази спирала е много по-различна от всички останали спирали за обем. Не очаквайте някакви чудеса от нея.
Харесва ми това, че не слепва миглите, разресва ги много добре. Има наситен черен цвят.
Ако нанесете 2 или 3 пласта може да постигнете "кукленски" ефект.
Почиства се много лесно.
Тушът ѝ в началото беше малко по-течен, но след няколко отваряния на спиралата изсъхна малко и стана с идеална консистенция.

Ето ефекта ѝ върху моите мигли:



Като заключение мога да кажа, че съм доволна от спиралата, хареса ми. За цената си е просто перфектна! Заслужава си да се пробва.
Искам да вметна още нещо, имайте предвид, че всяка спирала "работи" различно при различните хора!

Ще се радвам да споделите, ако и вие сте я пробвали. Какво е мнението ви за нея?

Желая ви успешна нова седмица!


Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

3 comments:

pantera666 said...

Не знам дали от спиралата, но миглите ти са страхотни - дълги и подредени! :))

Teodora Milanova said...

Ако и моите станат такива я признавам :D Отивам още утре!

Nastia said...

Благодаря ви, момичета!
Да, от спиралата стават така миглите ми, но те и по принцип са ми по-дълги. Обаче ги подрежда супер и придава обем, което всъщност аз търся в една спирала. :)