Hair Care with Label.m



Ползвали ли сте професионалните продукти за коса на марката  Label.M
Аз за първи път имах възможността да пробвам няколко техни продукта, до преди това само бях чела суперлативи по блогове и форуми за тях.


Продуктите на марката могат да бъдат намерени в професионалните фризьорски салони. Залага се не само на състава им, който е висококачествен, а също и на атрактивен дизайн. 
Днес Label.M е добре разпознаваема марка в световен мащаб, официален партньор на London Fashion Week, както и на други значими модни събития.


Шампоанът и балсамът са от серията Honey&Oat. В мини разфасовки от по 60 мл. Много удобни при пътуване, защото няма да заемат много място в багажа ви, а биха стигнали за повече време, защото са доста икономични. 
Подходящи при суха, дехидратирана коса. Подхранват и я запазват в перфектно състояние.
Шампоанът измива идеално и има приятен лек аромат на мед. В комбинация с балсама косата ми е чиста, мека и блестяща.


Blow Out Spray- той не само предпазва косата от топлината и UV лъчите, но добавя обем и текстура, идеален за тези, които обичат косата си по-обемна и плътна, като мен.
Сушенето с този спрей става доста по-бързо и лесно. Не е лепкав, не утежнява, ако не прекалите с него. 
Нанасям на леко влажна коса, след баня и преди да изсуша със сешоар. Blow Out Spray ми спестява доста време при сушенето.  Нанасяйте го от разстояние.


Shine Spray- често косата ми изглежда матова, без никакъв блясък, така че този продукт се оказа добро решение да ѝ добавя малко гланц.
Използвам спрея, когато вече съм оформила прическата си, като финален щрих, впръсквам от разстояние около 20 см. Достатъчни са няколко леки впръсквания, в противен случай рискувате, вместо бляскава и гладка, да изглежда като немита.
Дава прекрасен полиран вид на всяка прическа.

Повече информация за продуктите и самата марка Label.m може да откриете на Facebook страницата им.

Ще се радвам да споделите, ако сте ползвали нещо на марката. 
Какво е то и дали сте доволни? 
За мен е нова, но ми харесаха нещата, предполагам, че и другите им продукти ще са хубави. Определено бих се сдобила с големи опаковки, ако имам възможността. 


Желая ви приятна вечер!


Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

1 comment:

Lorena said...

В очакване на шампоана и балсама съм, имам големи очаквания да ми допаднат;)