Manhattan and Chen Yu nail polishes




Какво ще кажете за тези красоти? Харесват ли ви?
Това са най-новите лакове за нокти на марките- Manhattan и CHEN YU.
Многообразие от красиви цветове за създаване на ефектни маникюри.

CHEN YU by Eugene Perma
  • с нова дълготрайна формула за наситен цвят
  • нова четка за професионално нанасяне
  • нов стилен дизайн

Моето мнение:

Прекрасен класическо червен лак. Плътна кремообразна формула, нужен е само 1 пласт за хубаво покритие. Има удобна широка четка, с която се нанася бързо и лесно. Съхне за секунди. Трайността е просто перфектна, при мен издържа 4-5 дни.
Друго, което ме впечатли е лесното изчистване. Обикновено червените лакове като ги трия, целите ми пръсти стават розово-червени, а с този нямам такъв проблем.  11 ml. Цена- около 18лв.


MANHATTAN & PLAYBOY  SUPER NAILS

7 невероятни цвята дълготраен лак с блестящи частици и два топ лака за невероятен ефект и супер много игриви комбинации.


Моето мнение:

Superb Sparkle 07- черна основа с бляскави цикламени частици. Покрива на 2 пласта. Нанася се лесно и съхне сравнително бързо. 11 ml. Цена- около 6лв.


Топ лак- със сини, лилави и червени бляскави частици. Може да се използва върху каквото основа ви хареса и стои много красиво. 8 ml. Цена- около 6 лв.


MANHATTAN  COMMUNITY COLORS LOTUS EFFECT 

20 лимитирани цвята дълготрайни лакове създадени от блогъри.


Emerald Green 18- прекрасен зелено-син лак с брокатен ефект. Покрива идеално на 2 пласта. Съхне сравнително бързо и се почиства много лесно. 11 ml. Цена- около 6 лв.


На снимката съм снимала всеки от лаковете как изглежда върху бял лист, като съм мацнала по един път. Съжалявам, че не съм направила снимки на нокти, но маникюрът ми в момента не е много за показване. Когато го оправя, при първа възможност ще снимам и на нокти. :)



*Продуктите са ми предоставени от фирма Таота ЕООД за проба и ревю!

Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

2 comments:

Теди К. said...

Ау, ти си получила най-яките цветове!!

Nastia said...

Благодаря и на мен много харесват! Точно по мой вкус са! :)