New in...

Здравейте, красавици!

Ще ви покажа с какво се сдобих през последните дни и за какво ще пиша понатам в блога.

Започвам с една много приятна изненада, която получих наскоро от L'Oréal Professionnel Bulgaria. Чанта пълна със страхотни продукти за косата. Вече нямам търпение да ги изпробвам...




Следващият продукт е новият фон дьо тен "AFFINIMAT" на Maybelline. Бях тръгнала за друг, но видях този на промоция в DM, за 8.90 лв и го грабнах без да се замисля. Ползвала съм "AFFINITONE" преди време и много го харесвах, а предвид, че съм със смесена кожа, нямаше как да не се изкуша от "AFFINIMAT".



Следващите продукти са новата Aroma Style, ексфолиращият тоник на Biotrade и едно кремче за лице с Q10 на Aroma, което спечелих от една тяхна игра във форума на бг-мамма.



Вече официално съм преминала в "отбора на брюнетките". Миналия месец се направих шоколадова с боя на Л'ореал Кастинг. Сега реших да заложа на българска боя за коса. Като бях ученичка постоянно се боядисвах с тази боя на Арома и реших отново да я пробвам, а особено сега след като е обновена и подобрена...

Последната ми покупка е пухени боти, които направо се нахлузват на крака, без ципове и т.н. Супер са!


Е, това са новите ми придобивки. Очаквайте и ревютата за някои от тях.

Желая ви приятна петъчна вечер! 
Весел и усмихнат уикенд също!


Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

2 comments:

mannierox said...

Аз имам Q10 крема на Арома за ръце и е блъскан с течен парафин и грам не попива. Интересно ми е да чуя за дневния крем за лице ;)

Nastia said...

Като го пробвам и събера достатъчно впечатления от него, ще напиша публикация. ;)

ПП. Засега това, което мога да кажа е, че попива веднага. :)