REVIEW: MAYBELLINE Volum'Express BIG EYES MASCARA


Най-новата спирала  Maybelline "Big Eyes Volum'Express" - с две четчици за 360 градуса по-изразени мигли. Не се размазва, рони или зацапва. С нея очите ви изглеждат двойно по-големи.




Няма да излъжа изобщо, ако кажа, че най-любимите ми спирали са на Maybelline. Всяка нова спирала, която изкарат на пазара задължително се купува, а някои съм имала и по 2-3 пъти. Не останах по-назад и с тази.
Още от първото ползване ми хареса. Мисля, че идеята за две четки е супер. Едната е голяма/стандартна за горните мигли, а другата-малка за долните. 




Малката четка се оказа много удобна. Често с останалите спирали, с нормален размер четка, имам голям проблем с нанасянето по долните мигли. Обикновено се омацвам и е много неприятно. 

Харесва ми как разделя миглите, издължава ги и им придава наситен черен цвят. Честно, спиралата е доста пигментирана.
При повече наслояване се постига ефект "кукленски мигли" и очите наистина изглеждат по-големи и широко отворени.

Не се размазва или рони под долния клепач,защото някои други спирали на марката го правят, но не и тази. 

Чисти се изключително лесно със съответния продукт за целта. Лично аз я махам с тоалетно мляко.

Ето няколко снимки как изглежда върху моите мигли, на 2 слоя: 


Определено получавам това, което искам от една спирала и мога да кажа, че Maybelline "Big Eyes Volum'Express" печели постоянно място в козметичния ми несесер.

А вие купихте ли си я? 
Какво е мнението ви за спиралите на Maybelline?
Ще се радвам да го споделите в коментар!


Желая ви приятен и усмихнат ден!

P.S. Честит първи сняг! 



Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

No comments: