Review: Nuxe huile prodigieuse or multi-usage dry oil golden shimmer



Да заблестим по празниците с един прекрасен продукт, който на всичко отгоре е и с много приложения. Това е прословутото многофункционално сухо масло с блясък на Nuxe.

Отдавна обмислям да пусна публикация за него и реших, че сега е точният момент, заради празничните вечери, които ни очакват, а както знаем, всяка жена иска да блести по празниците. :)))


В момента имам малка разфасовка, беше ми подарък към един сет, а наскоро свърших голяма опаковка от 50 мл, на обикновеното такова, което е без златистите частици.

Няма как да не си призная, че се изкуших и си направих един коледен подарък, сама на себе си, като си поръчах голямо масло с бляскави частици от enzo.bg. В очакване съм да го получа.

Описание:

95,2 %  от съставките на Nuxe Multi-usage Dry Oil Golden Shimmer са от естествен произход, уникална комбинация от 30 % ценни растителни масла и витамин Е, за подхранване, възстановяване и омекотяване на косата, кожата на лицето и тялото.

Кожата остава мека и копринена, а косата- еластична, мека и блестяща. Фините златни частици придават дискретен блясък, а естественият "червен" цвят на маслото от жълт кантарион придава кехлибарен нюанс без петна.



За мен Nuxe huile prodigieuse or multi-usage dry oil golden shimmer е чудесен продукт. Това е сухо масло, така че има нелепкава консистенция и се абсорбира много бързо. Усеща се много леко. Хидратира добре и прави кожата значително по-мека след нанасяне. Маслата на Nuxe наистина овлажняват. С други подобни продукти, след около 1-2 часа кожата ми отново е суха, а ефектът от маслото на Nuxe се усеща часове наред. 


Златистите частици в шишенцето са много, но върху кожата блестящият ефект не е прекален. Напротив, според мен придава много секси, празнично настроение, особено ако се приложи върху откритите части на тялото като крака, ръце и рамене. Може да се използва и по лицето, за един по сияен и озарен вид. 



Върху косата обикновено го ползвам след баня. Нанасям в краищата, преди да изсуша със сешоар. Трябва му известно време, за да се усвои добре. Не прекалявам с количеството, което слагам, защото рискувам да утежни и спласти косата ми. 
Използвам го и на суха, и на влажна коса, като финиш, за да придаде блясък, гладкост и да подхрани сухите ми краища. Справя се добре, с всичките тези задачи! Има приятен и траен парфюмен аромат.

***

Понякога добавям малка капчица от Nuxe huile prodigieuse or multi-usage dry oil golden shimmer към фон дьо тена си, като получавам един свеж и озарен вид на кожата на лицето.

***

Употребявам го и върху сухите кожички около ноктите, вместо друго масло за целта. Ии...работи много добре! 

***

Ето това е чудесен продукт, с наистина много приложения, който може да използвате от глава до пети. Точно заради това и стана мой фаворит! 

Ако се сетите за още някое приложение, моля да го споделите. :)  
Ще се радвам да прочета коментарите ви! 
Вие ползвали ли сте маслото на марката и какви са впечатленията ви от него?

Желая ви приятен и усмихнат ден!


Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

7 comments:

Теди К. said...

И аз го искам, но понеже имам обикновеното и не бързам (чакам някой да ми го подари :))
Защо от Ензо обаче? В Ремедиум са доста по-евтини.

Nastia said...

Пожелавам ти да го откриеш тогава под елхата... ;)

При мен няма Ремедиум.
Поръчах от Ензо, защото си взех и други неща и така ми излезе всичко по-евтино. :)

*murfeishun* said...

Трябва да го опитам задължително, защото харесвам много версията без частиците :)

Nastia said...

Пробвай го. Прекрасно е! :) Лично аз не откривам разлика в двете, освен частиците.

Lilli said...

Hi Nastia, it sounds like a great product, perfect even for the holiday season. Kisses, Happy Holidays! xo

Nastia said...

Thank you, Lilli! :) Happy Holidays to you! ;)

vesi said...

Аз имах мултифункционалното, което обаче за мен не беше такова.:) Ползвах го само на кожата на тялото през летния период заради блясъка. На лицето и косата ми не пасваше. А и помня, че имаше доста кратък срок на годност под 1 г. и не можах да го употребя докрай. Иначе като цяло е полезен продукт, но за други хора..
Весела Коледа!