TAG: The 7 Deadly Sins Of Makeup



По покана на прекрасната блогърка Теди и аз реших да се включа в този интересен таг, а именно за 7-те смъртни гряха в грима. Ще ми бъде много забавно да отговоря на въпросите, надявам се за вас да бъде интересно да ги прочетете.


1. Алчност: Кой е най-скъпият продукт, който притежавате? 
В момента това са сенките на Chanel Illusion d'Ombre.
Държа да отбележа, че рядко си позволявам да купя нещо толкова скъпо. По принцип съм против и не виждам, кой знае каква разлика с по-евтините марки гримове.
Естествено понякога се глезя с нещо по-скъпичко, но и такова, което наистина си заслужава парите. Не купувам, заради марки! 


2. Гняв: С кой продукт имате силна love/hate връзка?
Определено това е хайлайтърът. Понеже нямам кой знае колко безупречна кожа, 
ту ми харесва, ту не, как стои! 


3. Чревоугодничество: Коя марка заема по-голяма част от грим колекцията ви?
Да си призная имам доста разнообразна колекция от гримове, що се отнася до марки. Но, като че ли на пръв поглед това е Maybelline. Golden Rose и Oriflame също не отстъпват.


4. Леност: Кой продукт пропускате най-често поради мързел?
Основата за грим. Затова започнах да ползвам повече BB кремове. 


5. Гордост: Кой продукт ви носи най-много самочувствие?
Спиралата за мигли и бронзиращата пудра. Не знам, може всичко друго да пропусна, но не и спирала. По принцип си харесвам миглите, единственият им проблем е, че са по-светли и без спирала са почти незабележими. 
А с бронзираща пудра се чувствам по-секси. :))


6. Похот: Кой продукт е на върха във вашия списък?
Спиралата за мигли.  Това е продуктът, без който не мога, купувам постоянно и имам по много! :)))





7. Завист: Кой продукт изглежда добре върху други хора, но не и върху вас?
Червено червило. Не мога да се възприема с него и това си е. 
А толкова го харесвам върху други жени...



Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

3 comments:

Eli Doinoff said...

Ех, тези хайлайтъри! Имам същия проблем с кожата си и тях, но напоследък все повече започвам да се зарибявам. Това се оказва доста мултифункционален продукт и определено си заслужава да се поекспериментира :) За мен love/hate връзката е с бронзърите, пък...

Теди К. said...

Супер, мерси че се включи, с интерес го прочетох!
Таговете (ми) отнемат много време, но започват да ме зарибяват все повече ..

Nastia said...

Благодаря ви за коментарите, момичета! :)

Теди, и аз съм така. Много са ми интересни и забавни, но с голям зор сядам да ги направя. :))