Get Ready...Oriflame The One...



Пригответе се...ново от ORIFLAME- колекцията 'The ONE'

1 НОВА КОЛЕКЦИЯ
3 НОВИ СЕРИИ

The ONE е грим колекция, която предлага всичко необходимо, за да си в крак с актуалните тенденции в козметиката и модата. Вдъхновена и съобразена с Вашия стил и тайните на топ гримьорите. Това са висококачествени гримове, разделени в три категории, които ще отговорят на търсенията на всяко момиче/жена в областта на грима.

Като част от The ONE Collective аз имах удоволствието да съм сред първите изпробвали някои от тези прекрасни нови продукти. Продуктите, които ще ви представя в три отделни публикации.

...Реших да започна с продукта, който най-силно ме впечатли и още от първото нанасяне безапелационно стана мой фаворит- спиралата за суперобемни мигли The ONE Volume Blast Mascara. 


The ONE Volume Blast Mascara

 Спирала за 24 часа невероятен обем.

Богата кремообразна текстура и формула с восък придават максимален обем на миглите.

Специалната четка улавя и разделя всяка мигла за фантастичен обем.


Какво ми хареса и защо толкова бързо  "The ONE Volume Blast Mascara" стана мой фаворит?

Започвам от четката, защото най-важното в една спирала, по мое мнение, е именно тя.
Когато за пръв път отворих "The ONE Volume Blast Mascara" и видях малка силиконова четчица изключително много се зарадвах. Както съм писала и в предни публикации за спирали, обожавам силиконови четки, за мен те са много по-добри от обикновените. Разресват и разделят по-хубаво, повдигат и нанасят точното количество туш върху миглите, без да ги спластяват и натрупват излишно.


Е, оказа се за пореден път, че съм права в това си твърдение...
Всички тези критерии са покрити и с едно минаване на четката върху миглите, те са идеално подредени, повдигнати, удължени и с хубав наситен черен цвят.
Тушът, другото много важно нещо в една спирала, е с хубава кремообразна консистенция, нито много течна, нито много гъста или пък суха. Разпределя се добре върху всяка една мигла, без да спластява и да става на топчета, придава идеално черен цвят.


Не знам дали спиралата ще издържи 24 часа, поради простата причина, че вечер я почиствам, но мога да заявя без никакво колебание, че издържа през целия ден, без да мръдне. Няма ронене, няма размазване или черно под очите.
А другият голям плюс, освен всички останали, е, че се премахва много лесно, с подходящия продукт за целта- мицеларна вода или тоалетно мляко.

"The ONE Volume Blast Mascara" ми даде всичко това, което никоя друга не успя досега. От всички спирали за очи, които съм имала, а те са много, това е моят фаворит, моят номер 1.
Препоръчвам я, заслужава си да се пробва! Съотношението качество-цена е повече от перфектно.

Цена: 16,90 лв. 
Въвеждаща цена: 9,90 лв. (каталог 5)


Очаквайте съвсем скоро мнения и за другите продукти от колекцията The ONE.




Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

6 comments:

Bella said...

Много ми хареса твоето ревю и грима ти :) Вече прочетох рекламни поста в други блогове с тези продукти, но твоите презентации са винаги оригинални. Много ми хареса цвета на косата ти <3 Ще споделиш ли как си го постигнала ?

Rumyana Petrova said...

Спиралата наистина изглежда супер на миглите ти.Много си хубава!

Nastia said...

Много ви благодаря за милите думи, момичета! :)

Bella, съвсем скоро ще направя публикация и за цвета на косата си. Обмислям я от няколко седмици и се надявам скоро да я реализирам... :))

Теди К. said...

След фдт, спиралата ми е на второ място. Много хубаво си аранжирала снимките :*

WomanBerry Berry said...

Пу пу пу! Красавица :)
А четката на тази спирала е 1:1 с тази на Essence I love Extreme Crazy volume :) Не мога да отрека, че ефектът е страхотен, и пак да кажа - пу пу пу красавица <3

Nastia said...

Ехх, момичета, засрамихте ме, благодаря ви за милите коментари! :)

Теди, на мен пък фдт ми е на второ място... :))

Мери, да, четката е сходна, но на тази спирала и самият туш е много хубав. :)