Review: Avon Ultra Colour Absolute Lipstick



Новото червило на Avon...

ЦВЯТ + БАЛСАМ

  • защитен комплекс от витамини С и Е
  • колаген
  • SPF 15



Опаковката на червилото е изчистена, без излишни украшения, горната част/капачето е прозрачна пластмаса. 


Въпреки опростения дизайн, обаче няма как да не я забележите, заради бонбонено розовия цвят. 


Цветът, който имам аз е Pure Peony. Приятно розов цвят, почти като цвета на устните ми. При първото нанасяне придава само лек естествен нюанс, а след това добавя малко повече яркост. 





Консистенцията е кремообразна и мека. Върху устните си наистина усещам червилото като балсам. Не се насъбира, не изсушава, напротив хидратира и омекотява много приятно, което го прави подходящо и при по-студено време, защото защитава от напукване. 

Цветовата гама е богата, като повечето нюанси са класически, така че всеки да намери нещо подходящо за себе си. 

Един прекрасен подарък за 8-ми март! 


* Продуктът  ми е предоставен от Avon за проба и ревю! Мнението си е лично мое! *

Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

2 comments:

Bella said...

И аз си купих червилото, цветът е уникален <3 Очаквам с нетърпение поста с цвета на косата ти :))

Nastia said...

Прекрасен цвят, червило, наистина! ;)

Съвсем скоро...ще е готова публикацията. :)