Shiny hair...



Ахх...блестяща коса! Кой не иска да я има?! :) 
Основното изискване на красивата и здрава коса е блясъкът. 
Затова е необходимо да я глезим с подходящите продукти.
Ето и моите помощници в този случай...




 Kerastase Elixir Ultime

Лек крем обогатен с масла, който съживява и възвръща блясъка на косата. 
Ползвам го на леко влажна коса, като разпределям по цялата дължина. Има много приятен ненатрапчив аромат на цветя, който се задържа много дълго в косата.
Освен това съдържа много ситни сребристи частици, които придават още повече блясък.
Обожавам го този продукт! Един от най-любимите ми. 
Косата ми е мека, бляскава и лесна за оформяне след употребата му.
Препоръчвам!!!



  Loreal Mythic Oil Seve Protectrice

Друг много много любим мой продукт е подхранващият термо крем-олио.
За суха и изтощена коса, обогатен с черен кимион. Защитава косата при термична обработка до 230 градуса. С него косата ми е наистина много мека, гладка и бляскава!
Ухае както другите продукти от серията Митик ойл.
Нанасям по същия начин, на леко влажна коса, по цялата дължина, като внимавам с корените, най-вече наблягам на краищата.


И като говорим за блясък...не може да не споменем и  масла за коса.


  Loreal Mythic Oil

Има ли все още някой, който да не е чувал за прословутото олио на Лореал- Митик ойл.
Имам го за трети път и мога да кажа с ръка на сърцето, че това е най-хубавият продукт, който съм използвала, от този вид. Продуктът, към който винаги ще се завръщам...
Леко, приятно, не утежнява, подхранва и омекотява, придава блясък...
Мога да изброявам още положителни качества, но който го е ползвал си знае. А който не е, пробвайте, какво чакате още. :))
Това олио е всичко, което търся за моята коса! 


Другият интересен продукт в тази форма, който пробвах и останах доволна е

MATRIX Oil Wonders

Нещо ново, което много ме заинтригува...
Моето масло е за боядисана коса, с масло от египетски хибискус. Ухае просто невероятно, силно и божествено! Увеличава мекотата и блясъка на косата. 
Може да се използва преди шампоана, заедно с маската или като завършваща грижа.
Лично аз досега съм го ползвала само като завършваща грижа в краищата и съм много доволна как ги подхранва и омекотява.
Препоръчвам!



Последно ще завърша с любимия ми лак за коса, с който наистина косата ми блести и сияе...

Lórel Professionnel Infinium

Силна фиксация, за всякакъв вид прически, без слепване и без следи. Лесно се отмива.
Ухае леко и свежо.



Ще се радвам и вие да споделите вашите любимци за блестяща коса, в коментар под публикацията. :)


Желая ви хубав и усмихнат ден!

хохо, Настя

Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

No comments: