NYX HD Photogenic Concealer Wand



Лек течен коректор, който прикрива несъвършенствата по лицето.

Богата концентрирана формула, с успокояващо действие.

Осигурява средно до плътно покритие.


Има богата цветова гама, така че да прикриете всяко несъвършенство по кожата на лицето си.


Моят е жълтият- за прикриване на тъмните кръгове около очите.


Какво харесвам в този коректор? 

  • Има удобна опаковка, с апликатор като на течно червило. 
  • Консистенцията наистина е лека.
  • Не е твърде течен, нито пък и твърде гъст, средна работа.
  • Разнася се лесно, без да се насъбира в гънките по кожата.
  • Трайността му също е много добра.
  • Харесва ми и това, че някак си овлажнява околоочния контур.



Какво не ми хареса?

За съжаление бих казала, че покритието му е средно, не и плътно. Прикрива леко тъмните кръгове под очите ми, но не изцяло.
Пробвах да нанеса повече от продукта, но ефектът пак не беше достатъчен, а и стоеше много неестествено.

От снимките по-долу може да добиете представа за покривността му. Въпреки, че съм снимала на ръката си, пак се вижда ефектът.

Коректорът може да бъде закупен от сайта на марката- nyx.bg
Цената му е: 13,95 лв

Там може да разгледате и другите цветове, в зависимост от това какво искате да прикриете.


А ако ви е интересно, погледнете тази ми публикация за една страхотна палитра сенки на NYX.


Ще се радвам, ако споделите в коментар, кой е вашият любим продукт от марката?





Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

1 comment:

Berrys Place said...

Това е един от любимите ми коректори. На следващо място е камуфлажа на Катрис ^^