Refan Body Cream-Butter - Passion Fruit



Тъй като в последно време марката Рефан ми стана много любима и започнах да използвам все по-често продуктите им, нямаше как да не ги впиша и тук, в блога.

Днес ще ви покажа един продукт, който съм сигурна е познат на повечето от вас и това е крем- бутерът им за тяло Passion Fruit


Продуктът е просто божествен! Голяма опаковка, с кремообразна консистенция, която направо се топи върху кожата на тялото, без да оставя мазни и лепкави следи. Подхранва и овлажнява супер и кожата ми е много мека и еластична след като съм се намазала с него. 


Използвам го най-често след баня, когато наистина се нуждая от нещо супер овлажняващо...

За ароматът...какво да кажа...просто невероятен- плодов и много, ама много силен! Усеща се в цялата стая. Задържа се доста дълго и върху тялото ми, като ми ароматизира и дрехите! :)



Най-много съм ползвала наливната парфюмерия и скрабовете за тяло на марката, и се чудя как досега не съм пробвала тези крем-бутери за тяло?!
Мисля да поправя тази грешка и все по-често да си купувам и от тях, и в други аромати разбира се. :)

***

Ще се радвам да споделите, кой е вашият любим крем-бутер или пък продукт от Рефан?




Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

4 comments:

Maria Ivanova said...

Моят любим аромат е от серията Brazilian Nut.Доста тежък и сладък аромат. Мислех си,че не харесвам такива аромати,но съм била в голяма грешка :D
Ето тук съм им направила ревю:
http://beglamorous93.blogspot.com/2014/11/refan-brazilian-nut.html

Maya Toleva said...

И аз харесвам много продуктите им за тяло, особено скраба за тяло от тази серия :)

Anonymous said...

Здрасти, искам само да те питам- бутера го нанасяш на влажна или на суха кожа?

Nastia said...

След като се подсуша от банята и го нанасям.