Yves Rocher Orange Confite & Cannelle Limited Edition


Yves Rocher отново ни радват за празниците с новата си лимитирана коледна колекция продукти за тяло. Както всяка година и тази не пропускат да пуснат нови неща на пазара точно преди Коледа. Ароматите и опаковките са типично празнични и много подходящи, абсолютно в духа на Коледа- портокал и канела, портокал и бадем, пикантна ванилия и захаросана ябълка.
Продуктите се продават по отделно, но могат да бъдат закупени и в комплекти, опаковани красиво и на много изгодни цени. Идеалният подарък за всяка дама!


За себе си избрах аромата на портокал и канела. Звучи ми много коледно и ухае така. Предпочетох ги в комплект, по-изгодно е. Цената е около 20 лв за три продукта, опаковани в красива торбичка от органза с панделка. 



Съдържанието на торбичката е блестящ лосион за тяло, крем за ръце и ексфолиращ душ гел.
И трите продукта миришат силно и ароматно, на портокал и канела. Аромат, който няма как да не ви накара да се почувствате коледно и празнично. 


Лосионът за тяло е с много ситни блестящи златни частици, които съвсем леко се забелязват върху кожата. Не е мазен и е с много лека консистенция. Не лепне и попива за секунди, като остава кожата хидратирана, мека като кадифе и с приятен ненатрапчив аромат.


Кремчето за ръце ми е любимо, нося го постоянно с мен, в дамската си чанта. Също като лосиона, не е мазно, не е лепкаво и хидратира добре много сухата ми кожа на ръцете. По този начин и ароматът на портокал и канела е цял ден с мен! 


Ексфолиращият душ гел е другият продукт, който ми стана фаворит. Нежен и деликатен, със ситни ексфолиращи частици, които правят кожата ми като бебешка. Наистина много нежен ексфолиант за тяло! Много съм доволна от него, защото не пресушава кожата ми, а напротив усещам я хидратирана.


Няма да спра да ползвам продуктите до Коледа! Искам отсега да ми е празнично, а те създават точно това усещане у мен!
Радвам се, че Yves Rocher ни зарадваха отново преди празниците с тези прекрасни продукти.

***

Коледните колекции на марката можете да ги откриете в онлайн магазина Bonjour или във фирмените магазини на марката, или в магазини Ивис (моят комплект е купен от там).

Надявам се да съм ви била поне малко полезна с тази публикация и да изберете своя или на близките си жени, подарък! :)


хохо, Настя

Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

No comments: