MY LOVELY BABYLIPS!


Здравейте! 

Реших първият ми пост за 2016 година да е на тема- грижа за устните или по-точно любими балсами за устни.

Искам да започна с това, че зимата имам ужасен проблем с напуканите и раздразнени устни, затова предпочитам да нося само балсами. Избягвам червилата, защото изсушават и стоят доста грозно, когато устните ми са напукани...
Все пак търся малко цвят и нюанс и затова заложих на балсамчетата на Maybelline Babylips, които освен че хидратират, придават и лек нюанс.



Имам три техни балсама и трите ги обожавам! Това са: OH! ORANGE!, BERRY BOMB и PEACH KISS.

OH! ORANGE! и BERRY BOMB са от electro серията на марката и са с неонов цвят. Не се стряскайте от цвета, който имат самите балсами, всъщност на устните не изглеждат така. Придават много приятен и лек нюанс.

PEACH KISS е така да се каже от обикновената им серия, но също придава някакъв цвят на устните. Лек бежов, по-скоро телесен нюанс, с много ситни бляскави частици, които изобщо не се натрапват.








И трите балсамчета се водят хидратиращи, като неоновите съдържат масло от ший и мед, а другият е с алое, антиоксиданти, витамини и екстракт от азиатска центела.

Друго, което харесвам в тях е ароматът. 

OH! ORANGE! - с лек портокалов мирис
PEACH KISS- с аромат на праскова
BERRY BOMB- на мен лично ми мирише на грозде :)


























Всъщност като се замисля...харесвам всичко в тях, затова и са мои фаворити и ги разнасям постоянно и навсякъде с мен :))
Срещу цената от около 4 лева, получавам всичко, което искам- хидратация, аромат и лек нюанс. Чувствам устните си много добре с тях- меки и сочни. 
Определено ще си купя още от тези балсами за устни!


Надявам се да съм била полезна в избора ви на балсам за устни!
Ще се радвам да споделите в коментар, под публикацията, кои са вашите любими балсами?


Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

3 comments:

Teti H. said...

Според мен са отвратителни тези балсами, подведох се от ревютата онлайн. Не само, че не правят нищо, ами изсушават още повече устните и направо започват да се белят.
Оцветените балсами на Yves Rocher са 100-тина пъти по-хубави.

Daniela Tsenkova said...

Съгласна съм,по лош балсам за устни няма.Изсушава устните!

Victoria P said...

Съгласна съм с горните коментари. Устните ми стават по - зле след ползване.