Ароматно с...Refan Intense Perfumes


REFAN Intense Perfumes

Съблазнително ароматни, това са първокласни парфюми от Рефан с добавени есенциални капки, за по-интензивен и дълготраен мирис.




Не ме бива в описанията на парфюми, затова не очаквайте да ви развивам теории за нотки и т.н.
Ще кажа само, защо аз ги харесвам и ползвам и защо парфюмерията на Рефан ми е любима в последните няколко години...







Серията "Intense" е наистина изключително трайна, ароматите са силни и чувствени, усещат се през целия ден. 
В зависимост и от есенциалните капки, които съдържат се определя и тяхната сила и трайност




Парфюмерията на Рефан е с номерация и гамата е много разнообразна и голяма. Тази серия предлага само някои номера, предполагам по-известните и по-купуваните. 
Парфюмите "Refan Intense" се предлагат в прозрачни черни шишенца с червен надпис и пулверизатор, в кутийка. 
Разфасовка само от 55 мл. 
Цена: около 14 лв.


Номерата, които ползвам аз са W325 и W126.


W325- ухание от свежи подправни нотки в съчетание с бели цветя,загатнат кокос, сантал, мускус, амбра.

W126- начало от искрящи плодови нотки – диня, киви, пъпеш, нежно докосване
на жасмин, розова циклама и топъл мускус.


Номер 325- много траен аромат, задържа се върху дрехите ми, дори и след пране... За мен този мирис е подходящ за по-студено и хладно време.

Номер 126 е подходящ за пролетта или по-топлото време, заради свежия си аромат.




Ползвам парфюмите на Рефан, заради достъпната цена, на която са и заради доброто качество, което получавам в замяна. 
Предпочитам да купувам продукти с изяснено качество, отколкото скъпи с неуточнено такова!

А вие ползвате ли парфюмите на Рефан?
Какво е мнението ви за тях?
Ще се радвам да споделите в коментар и кой е вашият любим аромат от Рефан?


P.S. Ето и една идея за подарък за идващия 8-ми март, с която да зарадвате любимите си същества!


хохо, Настя!

Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

2 comments:

Kristiyana Georgieva said...

Точно тези 2 аромата са ми едни от най-любимите :)

Victoria P said...

Имала съм парфюми на Рефан и наистина бяха страшно трайни и евтини. 171 беше моя ако не се лъжа.
-
aoi-box.blogspot.bg