Нови козметични придобивки и първи впечатления!


Здравейте!

Днес ще ви покажа какво си купих последно и ще споделя първите си впечатления, от едно ползване.

Нямаше как да не се възползвам от намаленията в ДМ на декоративна козметика и се сдобих със следните неща:



Maybelline PUSH UP Drama- най-новата спирала за очи на марката. Както съм споменавала и преди обичам техните спирали и щом излезе нещо ново на пазара задължително трябва да се пробва. Почти винаги оставам доволна.
На пръв прочит и тази спирала ми хареса! Наситено черна е, консистенцията е със средна гъстота, четката е гумена и разресва много добре миглите. С ръка на сърцето мога да заявя, че наистина с тази спирала постигнах ефект "изкуствени мигли".
Този месец може да я закупите на промоционална цена. (8,89 лв.)

Alverde Kajal Eyeliner- молив за очи в сив цвят. Отдавна искам да си купя молив за очи, различен от черен или кафяв цвят. Също така търся и да е такъв, който не дразни очите, защото моите са доста чувствителни. Реших да пробвам моливите за очи на Алверде, която се води натурална козметика. Прочетох, че е за чувствителни очи и е подходящ за хора, които носят контактни лещи, и го грабнах веднага. Цената на молива в момента е 2,99 лв.
Цветът е наситено тъмносиво, много мек и се разнася много лесно, издържа дълго. Засега от едно ползване мога да заявя, че не дразни очите ми.

Max Factor Smokey Eye Drama- палитра сенки за очи, подходящи за опушен грим.
Привлякоха ме красивите перлени и блестящи цветове. Нямах нужда от сенки, но тези нюанси са просто прекрасни, а и намалената цена от 11,99 лв. Нямаше как да не ги имам!


Следващите два продукта са също нови, поне за мен.

Schwarzkopf Essence ULTIME Volume&Fullness- спрей-балсам за обем на косата. Доста време вече заглеждам тези продукти за коса на марката, които са разработени съвместно с Клаудия Шифър. Все не се решавах да си купя, но ето, че имах нужда от някакъв продукт за обем на косата и избрах този спрей. Хареса ми как мирише. И след едно ползване мога да кажа, че този аромат е доста силен, задържа се много дълго в косата, да не кажа почти до другото измиване...
И да, наистина косата ми е по-плътна, леко втърдена и по-обемна след използването му. Допадна ми! Дори мисля да пробвам шампоаните и балсамите им.

Balea Wasser Spray AQUA- освежаващ спрей за лице и тяло. Цената му беше около 3-4 лв. Не бях го забелязвала досега в ДМ и реших да го пробвам. Според мен е нещо като термалните води. Няма мирис, освежава и хидратира доста добре кожата на лицето. Не оставя лепкаво и мазно усещане. Абе...все едно си пръскате вода.

Доволна съм от покупките си! След време ще пиша по-подробно за впечатленията си от тях!

Желая ви хубав и усмихнат ден!


хохо, Настя

Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

No comments: