What's New? Essence Cosmetics Fall 2016


Ехооо! Как сте? Как е настроението през есента? Сменихте ли вече червилото в ярък цвят с нещо по-тъмно и есенно? Ако не сте, какво чакате?! Козметичните марки вече изкараха новите си продукти на пазара и може да откриете страхотни цветове подходящи за сезона.

Днес на вашето и моето внимание са Essence Cosmetics и новата им серия за есен 2016г. Ще ви покажа част от продуктите, които любезно ми бяха предоставени за проба от представителите на марката за България. Като мнението, което ще изкажа няма да е повлияно по никакъв начин от някой. Лично мое е и се отнася само до моите вкусове и потребности!


Ще започна с продуктите за устни, единият, от които ми е фаворит. 
Това са Essence Matt Matt Matt Longlasting Lipglos  и Essence Matt Matt Matt Lipstick


Още щом отворих червилото и зърнах този прекрасен тъмен винено червен цвят, за мен е цвят бургунди, просто нямаше как да не се влюбя. Точно в десетката, точно цвета, който исках за есента и, който си представям върху устните през този сезон. 
Номерът е 07 PURPLE POWER- тъмночервен цвят, с лилавеещ подтон. 
Като консистенция се води матово, но не мога да кажа, че нанесено на устните стои така сухо като другите матови червила. За мен това е плюс, защото не ми изсушава устните. 
Трайността като за червило е приемлива, но все пак трябва да се подновява на около 2-3 часа, особено ако ядете и пиете.
Цветът е наситен и не се събира. Моят трик за по-голяма трайност на червилото е след като го нанеса да отнема част от количеството със салфетка, така и цветът става по естествен. 




Следващият продукт за устни не мога да кажа, че ме впечатли кой знае колко. Това е новият матов гланц за устни. По мое мнение това не е нов продукт, а продукт с нова опаковка. Имах точно същия цвят матов гланц, само че в друга опаковка и консистенцията, и мирисът бяха идентични с този. 
(съжалявам, че не пазя стария, за да направя сравнение)
Както и да е, с него съм 50 на 50. Толкова, колкото харесвам в него, толкова и не харесвам. 
Това, което ми харесва щом отворя опаковката е чудният мирис на карамел, който усещам. Четката е с удобна форма за нанасяне и следва точно контура на устните, без да се омазвам извън. Цветът е по-неутрален, аз бих го нарекла розово-телесен. Подходящ за ежедневието.
Номерът му е 01 LA VIE EST BELLE.
Ии дотук с хубавите за мен неща, сега ще споделя, кое не ми допада. 
Консистенцията е нещо като мус, много лека, но нанесена върху устните изобщо не мога да я разнеса хубаво, насъбира се и стои кофти. 
Трайността при мен е нулева, трябва почти постоянно да го подновявам. Опитах трика със салфетката и положението е малко по-добре, но цветът почти не остава, направо се изтрива, може би защото е по-светъл. 
И друго, което е, че изсушава леко устните. 
Не можем да се сработим и това е...А цветът е толкова приятен...
Съжалявам, Есенс, но това не е моят продукт!



 
Следва обаче един продукт, с който много се харесахме и това е фон дьо тен-ът Essence Camouflage 2 in 1 Make Up & Concealer. Това е фон дьо тен с покритието на коректор, но без ефект маска и с дълготрайна текстура. 
Казвам "ДА", напълно отговаря на тези си обещания, за мен! 
Цветът е номер 10 IVORY BEIGE- най-светлият. Разнася се лесно, като прикрива абсолютно всички несъвършенства (моята кожа в момента има доста такива). Лицето с него изглежда като порцеланово. В никакъв случай обаче не е тежък и не си личи, 
Наистина няма нужда от коректор, което спестява време, защото нанасяте само един продукт, а не три- фон дьо тен и отделно коректор за под очите, и коректор за останалата част от лицето. Пробвах да пропусна пудрата след него и ефектът отново е матов, и то за дълго време. Безупречна трайност! От мен има 6+


Последните два продукта са руж Essence Satin Touch blush в нюанс 10 SATIN CORAL. Прекрасен коралов цвят, с много силна покривност и трябва да се внимава. Има мнооого леки, направо незабележими, освен ако не се вгледате, златисти частици. 
Придава свеж и здрав вид на излъчването ви. 
Като трайност е перфектен, при мен не мърда цял ден. Харесва ми!


И спиралата за екстремен обем Essence Rock'n'Doll crazy XXXL Volume Mascara. Четката е с по-къси и по-дълги влакна, които покриват всяка една мигла. Наситен черен цвят и плътна средно гъста консистенция. Наистина от две нанасяния аз постигам голям обем на своите мигли. 
За обем е идеална, но не очаквайте нищо повече от нея- нито разделяне, нито удължаване...само обем!
Чисти се много лесно, на мен са ми достатъчни два памучни тампона напоени с мицеларна вода. 
Като общо мнението ми не е лошо за нея, харесва ми откъм обем, но не бих си я купила. Марката имат и по-добри спирали!



Това беше моето мнение за част от новите продукти на Essence. Ако имате някакви въпроси към мен или искате просто да споделите нещо, може да го направите в коментар под публикацията!

Надявам се да съм била поне малко полезна!
Прекрасен ден!





хохо Настя!

Nastia

Fashion is not something that exists in dresses only. Fashion is in the sky, in the street, fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening.

No comments: